Lycklig

Slängde av Opus brodden idag och körde första jobbet med honom.
Han var riktigt fin, värmde först 3 varv på flisen alltså 6,6km och sedan körde jag 8 intervaller i ca 50 tempo släppte på bara för att känna lite två intervaller och då körde jag 46 med björngrepp och spetsade öron.
Han kan ju så klart gå fortare men detta var ju det första jobbet så jag är super GLAD!
Han ska ju gå stadiga 40 hemma innan det blir på riktigt.

Väntar på att få höra nått från Skara....
Men bilderna ska skickas till Tyskland och läsas av så det tar några dagar innan vi får svar. Men jag vill ju veta att hon klarade narkosen mm.

Nu efter lunch ska 2HH köra på rakan
/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0