Dag9

Bandage byte idag igen men idag fick jag droga henne hon e pigg som s****an började bocka på gången när jag borstade.
Sedan när jag skulle släppa in henne i boxen igen ställde hon sig på bakbenen och när jag stängde boxdörren la hon av världens brall så det dåna i boxväggen oooops.
Pratade med Kalle idag och bad han skicka nya kilar och han tyckte hon kunde stå i en "boxhage" en stund om dagen om hon e vild inne,så jag provar 30 min i morgon så får vi se om hon håller sig lugn där ute annars får hon husarest igen.

Lite bilder från omläggningen









Idag började NUM veckorna som är de intensiva sista veckorna för våra treor innan studenten.
Dom första två veckorna har jag sex elever så det är full fart.Dessa elever är med mig hela dagarna i två veckor.

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0