Np4

Idag har jag haft 2 tjejer från NP4 klassen. Egentligen läser de inte häst men vi brukar ha dom ibland i alla fall för dom tycker det är så roligt.
När dom är hos mig så är dom en och en så att jag skall kunna hjälpa dom ordentligt och för att dom skall få ut så mycket som möjligt av sin vistelse i stallet plus att alla inte har så stor hästvana.
På morgonen hade jag Frida vi mockade och fixade åt de hästar som stått inne över natten sedan körde vi Lady.
På eftermiddagen hade jag Sandra och vi började med att gå runt och visitera hästarna som sover ute och där fanns det två med tappskor. Efter det tog vi in Pucken och körde han en sväng på flisen.
Tjejerna var jätte duktiga idag så lugna och fina med hästarna.
/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0