Möte

Nu på förmiddagen ska vi i Hästgruppen sitta i möte och prata ihop oss lite med hästlärarna på sal.
Vi kommer prata om  teorí och praktiska häst kurser och om hur vi kan förbättra samarbetet mellan teori och praktik och massa annat förståss.

Efter det ska jag sätta mig ner och göra tränings schema för hästarna i sommar så de som jobbar vet hur hästarna skall tränas när jag är på semester.
Jag går på semester nästa vecka 25 och kommer tillbaka igen v30.
Det kommer jobba 2 elever i stallet i 2veckors omgångar så 6 st elever kommer jobba här i sommar och självklart kommer en Hästpersonal jobba med dessa.
Ikväll kommer jag släppa alla hästarna i beteshagar så att dom får en och en halv veckas ledigt i alla fall,så känner man att man inte har nått att göra ikväll så får ni gärna hjälpa mig med utsläppet,hör av er till mig så bestämmer vi en tid.
Imorgon åker jag iväg med Blomman på bete där hon ska gå med tre andra 1års ston över sommaren, så glad för hennes skull.
Hon har blivit mycket lugnare nu när hon får gå i större hage och nu ser man vilken fin trav den lilla rackarn har när hon sträcker ut där i hagen.

Bild på Takida sovandes ihagen


Sen har jag fixat lite möbler utanför stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0