Hästarna sover ute

Övningen med ettorna gick jätte bra Viktoria J red för första gången på travare och det gick kanon bra Chippen var snäll som vanligt, andra Viktoria körde själv för första gången och det gick ju galant det med hon körde Takida. Klara red Jalle och Ulrika körde Pucken själv körde jag Lady och hon e så fin.
När vi var klara så flyttade vi hästarna till beteshagarna som dom kommer gå i i sommar så från och med nu sover dom ute.
Blomman och Lady sover inne.

Nu på kvällen har jag varit runt och kollat till hästarna och stödfodrat dom som behöver det.

Ödla och Mona stod och gosade



Fantom


Quinta





Ledig i morgon men kommer vara nere på jobbet och  ta hand om Blomman och Lady.

Hörs på Torsdag igen
/ Sara


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Sara! Jag gick på Berga får några år sedan men hade ridning på schemat,ville bara säga att det är hur kul som helst att gå läsa om dina vackra travare och se hur det är med dem och Berga varje dag! Trevlig midsommar!

2012-06-06 @ 10:06:49
Postat av: Travsara

Tack Pia trevligt att du tycker om det jag skriver.

Trevlig midsommar önskar jag dig med!

2012-06-07 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0