Work work

Började tidigt idag då jag var tvungen att åka iväg en sväng vid 9:30. Gick och hämtade Yoggi och Surfinia dom va lika morgonpigga som jag och kom glatt traskande till grinden när dom fick syn på mig :) Började med att köra Surfinia sommarängs vägen, hon var riktigt trevlig idag, körde henne med vanligt tvådelat och utan varken tussar eller spärrgrimma. Sen var det Yoggis tur körde henne helt ren på huvet oxå men henne körde jag på flisen ett par varv och hon var lika trevlig hon. Sedan han jag måla lite till på elevstallet innan det var dax att åka. Sorken och Jocke får agera som stand in om tjejerna behöver hjälp medans jag är borta på uppdrag. Tack grabbar! Bra arbetskamrater är ju helt underbart! När jag kommer tillbaka är det bara att klättra upp på ställningen igen å fortsätta att måla medans tjejerna ska städa selkammaren som just nu ser ut som ett bombnedslag. Sedan ska Allan få lite kvalitetstid och en promenad. Hörs senare Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0