Måndag

Efter mötet som vi har på måndag mornar för alla lärare och instuktörer så red jag en sväng på Santana och vi va inte riktigt överens. Han ville trava och jag ville ta en mysig skrittur i kylan.
Sedan har jag suttit och  skrivit en lista och kollat upp vad vi behöver till stallet och saker vi behöver nu när hästarna ska in till Solvalla igen på måndag. Ska lämna min lilla önskelista till Leffe i morgon:)
På eftermiddagen så hade jag NP4 och Elin körde Takida som var riktigt på hugget.
Tyvärr glömde jag att fota ekipaget men snodde denna från deras egen blogg....



Efter att vi kört gick vi och gjorde ordning till fölen så allt skulle vara klart tills Veterinär Marianne kom och skulle ge dom lite vaccin.
Även Chippen och Quinta fick sina sista sprutor mot Botulism.

Ny dag i morgon och nya tag Kram på er /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0