Fredag

Skördemiddagen igår var trevlig och god mat var det.
Tack till alla duktiga elever som lagat mat,dukat,gjort bordsplacering och serverade hela kvällen.
Vill säga Grattis till alla som fick utmärkelser igår och årets häst blev Frankie Boy vårat hingstföl(ridhäst)
Tack till Uffe som gjorde min kväll, du e så skön hahahahaha och tack till alla vid mitt bord för trevligt sällskap.

På morgonen idag var det snöstorm så vi var inne och pratade om funktionärer på tävlingsplatsen om vem som gör vad och var dom befinner sig mm.

Efter lunch var det dax för ett nytt gäng med ettor att träna på att sela och sätta på utrustning och dessa va precis lika duktiga som alla andra ettor varit :)

Hästen närmast i bild är Ödla och den andra är Takida


Nu laddar vi för måndag och det första Licensloppet för denna gång.


Avslutar med en bild på min hund Sally inte lätt att vara hund i det här stallet .....sa jag hund?Jag menade rumpnisse.



Trevlig helg!  

Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0