Tisdag

Ja som alla andra dagar motionerade vi hästarna innan lunch förutom två som tjejerna tog efter. Surfinia Mona och Ödla fick nya skor. Jag körde röjsåg utanför stallet men jag måste ha en med klinga för kardborrarna är tjocka som träd och omöjliga att köra ner med snöre. Sedan släppte tjejerna ut och mockade rent boxarna innan dom fortsatte att måla elevstallet,såklart måste jag köpa en burk till med rödfärg så vi kan göra det sista. Men att måla hela Travstallet och elevstallet för ca 1500kr är bra jobbat. Jag satt och letade på nätet efter mont'e sadlar och div mont'e saker som vi ska köpa in och även två nya rockarder då våra har ganska många år på nacken och vi kommer även få mycket elever så då behövs fler vagnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0