O'boj vilket vackert väder!!

Eller kanske inte... Väldigt blöt fredag skulle jag vilja säga.
Har haft övning med ettor idag på förmiddagen.
Vi har gått igenom stalltjänst rutiner mm.
Härliga ungdomar har vi fått som är väldigt intresserade :)

På eftermiddagen har jag varit på två möten först med Leffe det var ett lönesamtal som vi alla anställda har varje år och vi pratade även om framtiden och travet,vi har ju lite roliga saker framför oss som än så länge är hemliga. Tids nog kommer ni alla att få reda på vad det är.
Jag trivs som fisken i vattnet här på Berga, jag har ju varit här i 15 år nu först 3 år som elev 1997-2000 sedan dess har jag jobbat här :) alltså i 12 år hua man börjar bli gammal!
Berga är en fantastisk skola och en underbar miljö att vistas i.
Jag är även glad för alla härliga arbetskamrater och såklart alla elever som förgyller ens dagar.

Sedan var jag och Gunilla på möte med Camilla som var väldigt givande.

Det var även fredagsfika i matsalen det har vi all personal sista fredagen varje månad, det är riktigt trevligt och ett sätt för oss alla att träffas samtidigt.

Elevhästarna verkar ha tagit flytten hit med ro och det fungerar jätte bra i hagarna.

Trevlig Helg
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0