Gårdagen

Han inte blogga igår kväll då jag tränade hund och sedan däckade i soffan när man kom hem sjukt trött.
 
Det var fullt ös i går i stallet det var jag Janina och Sophie som jobbade sedan kom Victoria  och även Elin och hennes mamma.
Vi körde ut allihopa jag och Victoria körde en super lugn och fin Surfinia.Elin körde Takida Elins mamma körde Lady,Sophie körde Santana och Janina körde Zebb.
Det blev ett par varv på flisen alla hästarna såg super fina ut,det var någon som var väldigt glad lite mer än oss andra hahahha jätte roligt att ha så possitiva och glada människor runt om kring sig
Sedan dök Jenny A upp och då plågade vi Ödla i en rockhard och Victoria red sin älskade Chippen.
Han var dock inte så sugen på att motionera idag tror jag?
 
Efter lunch körde jag min lilla prins och han va så himla fin så där lagom pigg och travet bara flöt jag ville inte köra hem.
Hästarna kollades i hagarna det fodrades och skadade hästar pysslades om och gjordes klara för kvällen.
 
Idag får jag besök av ägaren till min gamla hopphäst och hennes dotter Alexandra mer om det senare dax att jobba!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0