Fy skäms på mig

Som inte bloggat....
Är helt slut och jag och Emma har varit det hela dagen orkade inte åka in till valla ens som jag lovat fy på mig!

Vad har vi då gjort idag? Jo jag var på möte på förmiddagen och Emma motionerade hästar sedan har vi fått hö utkört till hagarna så vi har spridit ut det å det var tungt vill jag lova Puh.
Sedan skulle vi köra Yoggi och Surfinia men Snurrfan hade tappat en sko så vi tog en rockhard och tog en mys tur med Yoggi.
Vi har sett massa smarriga hallonbuskar längs vägen så vi tog med en burk så vi kunde plocka lite. Emma släppte av mig så jag kunde plocka och sedan fortsatte hon köra och sen plockade hon upp mig på väg tillbaka haha

Jag gick och fortsatte tvätta stall medans Emma gjorde ordning åt Yoggi och Surfinia som fick sova inne.

Vi fick hjälp idag av en jordbrukselev att röja bort kardborrs buskarna utanför stallet Tack så mycket!

Ikväll har de ettor som ska bo på internatet flyttat in. Ska bli roligt att träffa alla i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0