Detta kommer vi vara med på



Detta evenemang kommer vi vara med på.
Jag kommer åka in med Sara Hanse'n och Amanda Appelbro och vi tar med oss två hästar från stallet på Berga.

Ni elever som ej har licens kan oxå åka på detta evenemang ni behöver bara betala in 100 kr till mont'e klubben som ni har adress till här nedan. Ni får då ta er in på egen hand då jag ej kan ta med fler i hästlastbilen tyvärr.
Hoppas på en rolig och lärorik dag och jag hoppas få med mig många tips och idéer som jag kan använda till övningarna här hemma.




Montedag PÅ SOLVALLA!
2012-08-21 Lördagen den 8 september 2012 Ägnar vi en hel dag Åt monté. Kl 12:00-18:00 och vi börjar i Blå stugan, Solvalla stallbacke.
Personlig tränare PATRIC FRIBERG (håller bl.a. i galoppen fystester) föreläser om kost och träning för en montéryttare.

Proffskusk DANIEL OLSSON pratar om startmomentet och loppsituationer. Praktisk träning på banan.

Montéryttaren LINDA S HEDSTRÖM pratar ridstil med praktisk träning på banan.

Vi bjuder på lunch och fika.
Alla är välkomna! Till de praktiska momenten medtas egen häst och ryttaren måste ha montélicens.
Gratis för medlemmar i Solvalla montéklubb. För övriga är det en avgift på 100 kronor som insättes på plusgiro 223486-2 och då blir du automatiskt medlem.
Anmälan sker till [email protected] eller till Stina Swartling 070-2885373 senast den 31 augusti.
VARMT VÄLKOMNA!

___________________________________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0