Mr Steven

Städade i mitt garage idag och hittade massa roliga bilder från mina Berga år.
Den här hästen var mycket speciell han va grinig och bet folk han inte tyckte om precis sånna puckohästar som jag tycker om så vi fann varandra väldigt fort. All ledig tid i skolan befann jag mig i travstallet och tog hand om min Kung Steve,när jag inte tog hand om min egen hopphäst jag hade såklart.
Minns hans seger på Sundbyholm som om det vore igår, den galna resan hem därifrån ska vi inte tala om... Säger bara skyltfönster i södertälje hahaha.
När jag och Världens bästa Larsson skulle ut å köra å jag ramlar baklänges i stallgången å får hjärnskakning.. Ligger där med benen rakt upp i luften och håller i tömmen längst ut å proar på Steve och Leffe å Larsson står och asgarvar... Ingen hjälp fick man där inte hahahaha
Hans förbannade gaffelband vänster bak som inte läkte även fast han fick stå Mycke längre än vad som var bestämt.
Sista dagen i hans liv som vi tillbringade tillsammans hela dagen glömmer jag ALDRIG!
Han ska finnas på min kropp snart måste bestämma om jag vill ha hans namn eller huvud eller födelsenummer först och vart det ska sitta.
Kommer ALDRIG finnas nån som du igen!


Här är min Älskling Mr Steven


Kommentarer
Postat av: Åsa Schmidt

Va fint skrivet Sara, blev lite rörd! Ni hade nått speciellt! Och fina bilder på Steve såklart.

/Åsa

2012-04-05 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0