Hej på er!

Som ni kan skåda är det en ny layout och design på bloggen som jag, Amanda, har knåpat ihop. Jag har stått för alla de olika designerna som funnit på bloggen sedan den startade. Och med tiden som går så utvecklas man i sina kunskaper så då tog jag mig friheten att ändra. Alla gånger innan har Sara sagt åt mig att fixa vad som behövs fixas.

Som sagt,
tog mig friheten så det betyder att Sara kommer bli (glatt?) överraskad när hon ser bloggen nästa gång. Hoppas iaf, men känner jag henne rätt så blir hon bara glad.

-

Kram på er,
min egen blogg hittar ni på adressen http://amzie.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Travsara

Tack Amanda det blev skitsnyggt!

2012-04-14 @ 19:09:34
Postat av: Anonym

Inte så snyggt dock med hästnamnen ovanför bilden!!

2012-04-14 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0