R.I.P Calle

I Fredags morse väcktes jag av ett samtal där Jenny ringer å skriker - Calles ben är av
Jag slänger på mig kläder och åker ner till hagen där jag möts av en otroligt overklig syn.
Där står Calle 5meter in i hagen i en blodböl och jag ser direkt att vänster bakben är helt av under hasen.
Vi ringer Leffe och han ringer nödslakten på en gång och dom kunde komma direkt så han slapp lida.
Vi stog där med honom och han fick äta havre ur en hink.
Så sjukt jobbigt att mista honom på det här sättet men tyvärr kan detta hända när hästar går tillsammans i hagen.
Han kommer alltid att va saknad och vara med oss i våra hjärtan.

Sov gott ÄLSKADE Calle och du pussa på våran Steve åt mig

Vill Tacka alla elever som var med vid olyckstillfället ,ni agerade helt rätt och hade inte kunnat göra nått åt det som hände.Behöver ni prata så vet ni var jag finns.

Kram på er /Travsara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0