Testar att lägga in filmer



Denna är från i Lördags när jag släppte Blomman och Wilma i ridhuset

Idag har jag byggt lite hage åt elevstallet så den blev "hopp" säker (hoppas jag) och sen bytt nån saltstenshållare å fyllt på foder mm nu kl 15 ska jag till tandläkaren,det är mindre roligt och inget jag ser fram emot.
I eftermiddag/kväll kommer Johanna Jönsson ut och masserar och klämmer på några hästar (gammal elev) som pluggar till nått med massage och allt vad det var...hade nått fint namn som jag inte kommer ihåg.
Lugn vecka blir det annars förutom att det blir kval för Mumin och Chippen på Onsdag på Solvalla
och sen har jag övning med NP4 på torsdag och fredag.

 
I helgen fick Quinta massage igen och Jerssica är så nöjd med honom, han e jätte mjuk och fin i musklerna.
Hon kommer ut senare i veckan igen vilket är helt outstanding!
Efter kvalet ska hon gå igen Mumin och Chippen och knåda upp dom så dom e mjuka och fina när det ska startas(om det går bra i kvalet vill säga:p)
Tack Jessica du e grym!

Hörs Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0