Tillbaka igen

Ska börja blogga här igen.
Ja så är det nu när jag fått dator i stallet så är det lite lättare och hålla denna sida uppdaterad..
Tänkte även att elever skulle kunna hjälpa till med material till bloggen om man vill
Adress är [email protected] eller kom ner med ett usb minne om ni har nått ni vill posta som har med travet och berga att göra.



Hänt sen sist:
Ja Ture och Jobie har lämnat jordelivet tyvärr.

Idag har vi fått hem en ny häst som heter TAKIDA BOKO ett 5årigt sto
Hon har inte presterat nå bra på banan men vi ska jobba och stärka upp henne så ska ni nog se att vi får fart på henne,(eller hur tjejer?),,,för det finns fart i henne det kan jag lova.
Hon kommer från Stall Sjöström och där hade hon Amanda Baburin (som gått på Berga)som sin skötare.Så hon e väl omhändertagen.
Amanda hjälper mig även med designen på denna sida.

Takida boko


Mvh Sara

Kommentarer
Postat av: frida och evelina

klart vii skaaaa! =D

2010-01-07 @ 11:55:33
Postat av: Linn Hammarlund

Gud va fin hon va! :D

2010-01-08 @ 01:23:59
URL: http://onlylinn.blogg.se/
Postat av: Amanda aka Amzie

åh vad fin hon är. börjar gråta nu också :)

2010-01-08 @ 17:17:43
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: Travsara

Amanda förstår att det är jobbigt...Och jag gråter bara över dina kommentarer hahahaha.

Kram

2010-01-09 @ 15:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0